Nová anténa

13.10.2009 14:09

Nová anténa môže odhaliť Viac Legendy O Lightning
10.06.09
 
Launch kroviny nie sú nič nové v NASA Kennedy Space Center. V skutočnosti, tam boli kroviny 116 raketoplánu, 72 z technických dôvodov a 45 za nevľúdneho počasia.

Počas leta, zlé počasie, najmä blesky, Zdá sa, že štrajk ako odpočítavanie času blíži nule. Možno je to preto, že Kennedyho a Cape Canaveral Air Force Station sa nachádzajú v to, čo meteorológovia hovor, "Lightning Alley."

Samozrejme, NASA už môžete nájsť údery blesku, keď dopadol na zem, aby sa Cloud Lightning Ground Surveillance System, alebo CGLSS, a Národný Lightning detekcia siete. Agentúra tiež môže umiestniť blesk kanály v oblaku s Lightning Detection And Ranging siete, alebo LDAR II.

Ale podľa profesora Tom Marshall z University of Mississippi, ľudia majú ešte prísť na to naozaj blesk. Profesor Tom Marshall a študentské Lauren Vickers

Obrázku vyššie: University of Mississippi profesor Tom Marshall a študentské Lauren Vickers, hovoria, že ich nádeje blesk skúšky pomocou novo navrhnuté antény môže priniesť výsledky NASA môžete použiť pre budúci trh. Photo Credit: NASA / Jim Grossman
> High-res obrázok

Profesor Tom Marshall

Obrázku vyššie: University of Mississippi profesor Tom Marshall dúfa, že sa jedného dňa dostať niekoľko nových detektorov antény blesk. Marshall hovorí, že viac detektorov, by poskytla neoceniteľné informácie. Photo Credit: NASA / Jim Grossman
> High-res obrázok


Takže, Marshall a jeden z jeho starších študentov, Lauren Vickers, navštívil Kennedy testovať novú anténu, ktorá by raz opatrenia na úrovni jednotlivých bleskov a ich návrat ťahy. Meranie, ktoré by mohli začať manažérom informácie, aby ich "ne go-go" rozhodovanie jednoduchšie ... rozhodnutie, ktoré by mohli ušetriť peniaze.

"Snažíme sa rozšíriť niektoré merania mrak-k-blesk krajiny tu na Kennedyho," hovorí Marshall. "Môžeme nájsť spiatočnú mŕtvica je väčší, a preto pre nás k cieľu."

Sila týchto úderov by raz zistiť, či budúci nosných rakiet, ako Ares I, musia podstúpiť vyšetrenie v prípade úderu blesku v okolí.

"Aká práca profesora Marshalla bude nám umožnia urobiť, je určiť presnejšie, ako sme teraz presne, kde sú poplatky nachádza v oblakoch a ako veľké tieto poplatky sú pri údere blesku," povedal Dr Frank Merceret, riaditeľ výskumu na Kennedy Počasie Office. "Problém spočíva v tom, že NASA nevie, kde sa platí za centrum sa nachádza v oblakoch.

"Lightning Advisory Panel (LAP), ktorá vyvíja a odporúča našej bleskové spustení dopustiť kritériá (LLCC), bol zápas s týmto problémom nejakú dobu aj jeho projekt môže dať panel informácie, ktoré pomôžu stanoviť presnejšie hodnoty pred bleskom štart. "

Raketa letí cez nákova mrak, oblak prevažne z ľadu, ktorá tvorí na vrchole búrky, môže spôsobiť blesk pri oveľa nižších úrovniach ako elektrickom poli prírodné blesk vyžaduje. To vyvolalo blesk môže poškodiť vozidla alebo jeho nákladu. V roku 1987 bola raketa Atlas-Centaur zničená pri jeho štarte spúšťa, ako blesk. Na prevenciu týchto havárií, bol LLCC - prísny súbor pravidiel, vyhýbaniu blesku - zmenený LAP.

LAP, ktorý sa skladá z hornej blesku odborníkov z rôznych vládnych organizácií a akademickej obce, pokračuje na preskúmanie a úprave týchto kritérií na východnej a západnej rozsahy.

Hoci niektoré usmernenia týkajúce sa počasia začať jazdu a spotrebného rakiet sa môže líšiť, pretože sa rozlišuje na individuálne vlastnosti každého, LLCC sú rovnaké pre všetky vozidlá.

"Ak je raketoplán na odpaľovacie rampe a údere blesku dôjde k okolie, potrebujeme poznať vzdialenosť od raketoplánu a intenzitu blesku určiť, či sú prípadné účinky na vozidle. Ak blesk bol dosť blízko, a dosť intenzívne, operácie, vrátane začiatku, bude mať meškanie, takže tím môže zabezpečiť raketoplánu nebol poškodený, "hovorí Kathy Winters, kyvadlová začatí počasie dôstojník.

Vedeli ste, že:

Základné počasia začať spáchať kritériá, na podložku na štart rakety, ktoré musia byť splnené, sú: teplota, vietor, zrážky, blesky (a elektrického poľa sa pre potenciálnych), oblaky, podporuje tabuľky, rad bezpečnostných strop mrakov a viditeľnosť obmedzenia.
Počas Countdowns raketoplánu spustení, sú predpovede počasia poskytnutej US Air Force Range počasia nástroja na myse Canaveral na začiatku spustenia mínus tri dni v koordinácii s národná meteorologická služba NOAA Space Flight Meteorology Group alebo SMG, v Johnson Space Center v Houstone . Patrí medzi ne počasie trendy a možné dôsledky na trh deň.

Formálne Předstartovní počasie inštruktáž sa koná pri štarte mínus jeden deň, aby prerokovala konkrétne poveternostné podmienky pre všetky oblasti raketoplánu operácií.

Launch predpovede počasia, pozemných operácií predpovede počasia a začatia porady pre tím a vedenie misie raketoplánu začala riaditeľka pripravuje počasia raketoplánu začatia dôstojník.

Prognózy, ktoré sa po štarte sa pripravuje SMG. Patrí medzi ne všetky predpovede núdzové pristátie a na konci-na-misie prognóz predložených k letu, režisér a poslanie managementu.